Webbstrategi
– Vilka mål vill ni nå?
Spring i rätt rikning
”Det spelar ingen roll hur fort du springer om du springer i fel riktning”.
Det ligger någonting i det citatet. Att vara medveten om hur ens företag uppfattas av nya och gamla kunder, likväl som hur ni når dessa, kan göra ert arbete enklare. Ett steg för att öka den förståelsen är att lägga upp en strategi för sin närvaro på webben. Vi kan hjälpa er att bygga en stabil grund att stå på i det arbetet, eller till och med assistera löpande med både analys, coaching och utvärdering. Givetvis gör vi det här utifrån de förutsättningar ni har samt de målsättningar som ni vill sätta upp för just ert företag.
Vi har erfarenhet av många olika digitala verktyg som kan ta er verksamhet till nya nivåer. Några av dessa är HubSpot, Google Analytics, Google Adwords, olika sociala medier med flera.
SMARTa mål
När man sätter upp målsättningar för sin verksamhet är det bra om man sätter upp SMARTa mål. Vad är då detta, kanske ni undrar? Bokstäverna står för varsitt ord. När man sätter upp sina mål kan man kolla om målformuleringen passar in på alla dessa ord. Om den gör det, är det ett SMART mål. Se nedan:
- S = Specifikt
- M = Mätbart
- A = Accepterat
- R = Realistiskt
- T = Tidsberoende
Vi hjälper er att nå era mål
Om ni idag inte har några mål så hjälper vi er att sätta upp SMARTa mål. Boka ett kostnadsfritt möte med oss, så går sätter vi oss ned för att diskutera kring just er verksamhet.